IngredientMedia

Geschiedenis

IngredientMedia (in huidige vorm) werd in 2007 opgericht.
Brede gezamenlijke kennis, efficiëntie en technische know-how maakt IngredientMedia niet te evenaren op het gebied van Multimedia. Met het succesvol combineren
 van interactie design, mutimedia, video en 3D animatie werken we inmiddels voor 
een breed scala aan klanten.

Afgestemd netwerk

Expertise

Expertise afgestemd op de behoefte van ú, de klant. Uit een breed netwerk van gespecialiseerde partners wordt keer op keer de juiste kracht uit multimedia-ingrediënten geselecteerd. Wij werken daarbij systeemloos, platform onafhankelijk en niet gebonden aan specifieke software.

Up to date

Altijd een stap voor

De markt verandert snel. Nieuwe trends zien het licht. Nieuwe initiatieven worden gelanceerd en de toegepaste techniek wordt scherper. Wij houden deze trends nauwgezet in de gaten en blijven deze ontwikkelingen altijd voor. IngredientMedia is sterk van mening dat 'up to date' blijven inherent is aan het werk. 
Zo blijft ook uw marketinginzet scherp en vernieuwend. 
Vanuit onze, voor bereikbaarheid strategisch gelegen studio's combineert IngredientMedia haar ervaring en klant-kennis tot een succesvolle mix van online- en offline marketing.

Resultaat

Het gaat natuurlijk om wat we maken en het daarbij te behalen resultaat. De dynamische structuur van de organisatie is cruciaal bij hoe het resultaat tot stand komt. Ingredientmedia is een collectief van zelfstandige teams te verdelen in: management & communicatie, expertise & creatie en productie & facility. Alle teams werken organisch en flexibel, met garantie van correct leveren/behalen van afgesproken doelen en verwachtingen, om zo uw merk naar een hoger niveau te tillen.

 

Doel

Duidelijke en effectieve communicatie tussen u en uw doelgroep. Diezelfde korte lijnen hanteren wij met onze klanten.
Van concept tot uitvoering. Van audiovisuele multimedia,
interactie-design tot 3D film producties.